FAQ
 
 NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Ile wynosi koszt dostarczenia zamówionego produktu?

Koszty wysyłki sprawdzisz tutaj.

2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia znajdziesz tutaj lub w Regulaminie.

3. Co mam zrobić jeśli termin realizacji mojego zamówienia opóźnia się?

W takiej sytuacji prosimy o skontaktowanie się z nami mailowo lub telefonicznie. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.

Podanie numeru zamówienia będzie pomocne.

4. Jaki jest sposób zapłaty za zamówienie?

Wszelkie informacje dotyczące sposobu zapłaty za zamówienie znajdziesz tutaj lub w Regulaminie.

5. Mam problem z płatnością za pośrednictwem systemu PayU.

W przypadku problemów z dokonaniem płatności przez PayU prosimy o realizację przelewu bankowego. Dane do przelewu znajdziesz tutaj.

W tytule przelewu prosimy podać swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Poinformowanie nas o zmianie płatności za zamówienie mailowo lub telefonicznie będzie pomocne.

6. Czy można składać zamówienia przez telefon?

W wyjątkowych sytuacjach jeżeli masz problemy z założeniem konta lub złożeniem zamówienia istnieje możliwość złożenia zamówienia przez telefon. W takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny.

Więcej informacji na temat danych kontaktowych znajdziesz tutaj.

7. Czy istnieje możliwość dokonania poprawki w złożonym zamówieniu?

Możesz wprowadzić ewentualne zmiany do złożonego zamówienia poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy, wyłącznie do momentu przekazania zamówienia do realizacji.

10. Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Wszystkie ceny widoczne na stronie sklepu są aktualne i obowiązujące w chwili składania zamówienia. Ceny produktów w sklepie stacjonarnym i internetowym nie różnią się.

Na stronie dostępna jest również kategoria Promocje, w której znajdują się aktualnie przecenione produkty.

11. Czy można odebrać zamówienie osobiście?

Zamówienie można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym na ulicy Emilii Plater 12 w Warszawie, jednak dopiero po otrzymaniu maila z informacją, że jest ono gotowe do odbioru.

12. Czy mogę w formularzu zamówienia podać inny adres dostawy?

Tak. Przesyłka może zostać wysłana do innej osoby i pod inny adres niż adres Zamawiającego. Aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz inny adres wysyłki i podaj odpowiednie dane

13. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar?

Tak. Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.

14. Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia i informacje o stanie jego realizacji, nadania, czy też zaksięgowania płatności?

Przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone e-mailem przesłanym na adres podany przez Ciebie w formularzu zamówienia, natychmiast po złożeniu zamówienia. Stan realizacji zamówienia można sprawdzić w panelu Twoje Konto po zalogowaniu do sklepu. Przy każdej zmianie statusu zamówienia, otrzymasz od nas e-mail na ten temat.

PROSIMY O SPRAWDZENIE SKRZYNKI SPAM JEŻELI NIE OTRZYMUJESZ OD NAS MAILI.

19. Zapomniałem hasła potrzebnego do logowania. Jak mogę je odzyskać?

Dostęp do swojego konta odzyskasz wybierając opcję Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj. Następnie podaj swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłany zostanie jednorazowy odnośnik logowania, który umożliwi Ci ustawienie nowego hasła.

20. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?

Nie, zamówienie możesz złożyć również jako niezarejestrowany użytkownik. Pamiętaj jednak, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:

    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów
    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach
    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych

21. Nie mogę znaleźć w ofercie produktu.

Jeżeli jesteś zainteresowany kupnem konkretnego produktu, ale nie możesz go znaleźć w podkategoriach, skorzystaj z Wyszukiwarki znajdującej się po lewej stronie sklepu. Wpisz całą nazwę produktu lub jej pojedyncze człony i wciśnij enter. Jeżeli mimo to produkt nadal się nie wyświetla to zachęcamy do skorzystania z naszej pomocy. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, a udzielimy Ci pełnej informacji na temat dostępności towaru.

 

Więcej informacji na temat danych kontaktowych znajdziesz tutaj.

 

Jeżeli chcesz zawęzić swoje poszukiwania i zakupy do specyficznej kategorii lub ceny to skorzystaj z Wyszukiwarki zaawansowanej, którą znajdziesz tutajWyszukiwarka zaawansowana pozwala m.in. na wybór przedziału cenowego, kategorii i producenta.

 

Pamiętaj, że na dole listy Menu znajdują się kategoria Nowości, gdzie na bieżąco pojawiają się nowo dodane do sklepu produkty oraz kategoria Promocje z listą aktualnie przecenionych artykułów.

22. Czy mogę wysłać produkty za granicę?

Tak, oferujemy wysyłkę do Czech, Niemiec i Słowacji.

Więcej informacji na temat wysyłki za granicę znajdziesz tutaj.

 

Jeżeli zależy Ci na przesyłce do innego kraju to zachęcamy do skorzystania z naszej pomocy. Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, a udzielimy Ci pełnej informacji na temat możliwości i kosztu wysyłki na teren kraju spoza naszej oferty.

24. Jakie są daty przydatności do spożycia produktów spożywczych?

Wszystkie produkty oferowane przez nasz sklep internetowy i stacjonarny posiadają sprawdzone daty przydatności do spożycia.

Jeżeli nie znalazłeś tutaj wyczerpującej odpowiedzi na pytania lub masz inne wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

 

Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.

oraz towar jest dostępny w magazynie w Warszawie – klient oczekuje maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, normalnie dużo krócej.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl